fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

Οι φωνές απόγνωσης είναι πάρα πολλές από όλη την Ελλάδα. Δεν έχουμε την απαίτηση να μας κάνουν καμία χάρη.  Έχουμε όμως την απαίτηση να μας αντιμετωπίζουν ως ανθρώπους και όχι ως σκουπίδια. Γνωρίζουν πολύ καλά στην κυβέρνηση ότι ήταν αναμενόμενο να φτάσουμε σε αυτό το οριακό σημείο. Άρα ή δεν θέλουν ή δεν μπορούν να δώσουν λύση.

Συνάδελφοι, οφείλουμε όλοι να τηρούμε τη σειρά προτεραιότητας σε όποια πιάτσα κι αν βρισκόμαστε. Ο σεβασμός στο συνάδελφο πρέπει να είναι δεδομένος και να μην επιβάλλεται από τις αρχές. Όλοι έχουμε την ίδια ανάγκη για δουλειά.

ΣΧΕΤ.: 1. Ν. 4152/2013, άρθρο πρώτο, παρ. ΙΑ, υποπαρ. ΙΑ.1 (ΦΕΚ 107Α/9-5-2013).
2. Υπουργική Απόφαση αριθ.πρ. Β/7/15877/2914/23.5.2013 (ΦΕΚ1265Β/24-5-2013).

Έχοντας υπόψη: Τις διατάξεις των άρθρων 259 και 260 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α’) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».

Σε… πακέτο, το οποίο περιλαμβάνει 36 πιάτσες ταξί, νέες αλλά και επεκτάσεις υπαρχουσών, συμφώνησαν ο κεντρικός δήμος και το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», αν και το θέμα δεν έκλεισε, αφού πρέπει να δοθεί το πράσινο φως και υπηρεσιακά.

Οδηγοί ταξί στο Ηράκλειο κυνήγησαν και σε ρόλο αστυνομικών έπιασαν δύο νεαρά άτομα τα οποία είχαν κλέψει από ηλικιωμένο ένα κινητό τηλέφωνο.

Η συμμόρφωση των ταξιμέτρων (προϋποθέσεις για τη χρήση, βασικές και μετρολογικές απαιτήσεις, υπο− χρεώσεις των κοινοποιημένων οργανισμών κ.λπ.) προς τις οικείες βασικές απαιτήσεις, ρυθμίζεται είτε από την κοινή υπουργική απόφαση Φ2−1393/07 (ΦΕΚ 521/Β/2007), όπως ισχύει, είτε από την απόφαση Έγκρισης Κυκλο− φορίας στην Ελλάδα, που χορηγήθηκε από τη Δ/νση Μετρολογίας της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.

Σε δύσκολη οικονομική κατάσταση βρίσκεται ο ΟΑΕΕ, με το έλλειμμα να αυξάνεται συνεχώς, τα έσοδα μέσω εισφορών να μειώνονται και τη ρύθμιση «Νέα Αρχή» να μην αποδίδει, αφού η σύνδεσή της με την φορολογική ενημερότητα, επιτρέπει να ενταχθούν περισσότερο αυτοί που δεν την χρειάζονται, παρά εκείνοι που την έχουν ανάγκη. Το σκηνικό του αδιεξόδου συμπληρώνει η πρόσφατη ασφυκτική πίεση της Τρόικας προς την κυβέρνηση να λάβει επιπλέον μέτρα για να περιορίσει τα ελλείμματα του Ταμείου, με την οριζόντια επιβολή εισφοράς 0,2% επί του τζίρου των επιχειρήσεων από το 2014.

Η Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) της Τράπεζας της Ελλάδος αποφάσισε σε χθεσινή της συνεδρίαση την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας με την επωνυμία «ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και τη θέση της σε ασφαλιστική εκκαθάριση, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.Δ. 400/1970. Πρόκειται για μια ασφαλιστική εταιρεία που δραστηριοποιείται στους κλάδους ασφαλίσεων ζημιών, με έμφαση στον κλάδο αυτοκινήτων.

Παράλληλο ρεπορτάζ του βρετανικού δικτύο BBC στην Αθήνα και το Τόκιο αποδεικνύει ότι μία διαδρομή με ταξί στη χώρα μας κοστίζει λιγότερο σε σχέση με μία αντίστοιχη στην Ιαπωνία.

Οι  παράγραφοι 2 και 3 του άρθρου 51 του ν. 3996/2011 καταργούνται. Δηλαδή καταργείται το ειδικό βιβλίο του ΟΑΕΕ

Στα πλαίσια διαμόρφωσης ενός πιο ελκυστικού τιμολογίου η Αθήνα αποφάσισε να ζητήσει μείωση της διπλής ταρίφας και από 1,19 το χιλιόμετρο να  γίνει 0,90 λεπτά το χιλιόμετρο διεκδικώντας ταυτόχρονα αύξηση των ωρών εφαρμογής του νυχτερινού τιμολογίου.

Αναστέλλουμε την εφαρμογή των οδηγιών του υπ’αριθμ. Α23/268/28/27-9-2011 Γενικού Εγγράφου ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, σχετικά με την ασφάλιση των οδηγών επιβατικών αυτοκινήτων Δ.Χ.( ΤΑΞΙ) σε περίοδο απεργιών των ιδιοκτητών τους, δεδομένου ότι εκκρεμεί σχετικό ερώτημα στην Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Δεν έχει κανένα νόημα στην παρούσα χρονική περίοδο να θίξω οποιαδήποτε ενέργεια ή δήλωση στελεχών του κλάδου. Είναι βλέπετε πολλές οι απόψεις, πολλές οι γνώμες, πολλοί οι βαθυστόχαστοι και οι εκ του ασφαλούς τζάμπα μάγκες. Εύκολο να ασκείς μόνιμα κριτική, εύκολο να κατηγορείς μόνιμα τον Λυμπερόπουλο και το προεδρείο της Ομοσπονδίας. Εύκολο και διαχρονικό. Εν πάση περιπτώσει …

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) θέτει σε εφαρμογή την υλοποίηση της Α’ ΦΑΣΗΣ του Προγράμματος «Τουρισμός για όλους» Εξαήμερων Διακοπών 2013 – 2014, το οποίο θα ισχύσει από 19.07.2013 έως 31.12.2013.

Με τη διάταξη της παραγράφου 1 καταργούνται οι παράγραφοι 2 και 3 του άρθρου 51 του νόμου 3996/2011, που προέβλεπαν την τήρηση ειδικού βιβλίου ΟΑΕΕ, καθώς ο ιδιοκτήτης ή εκμεταλλευτής αυτοκινήτου σε κάθε περίπτωση υποχρεούται να τηρεί το βιβλίο το ΙΚΑ.

ΚΑΙΡΟΣ