fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Η φονική πλημμύρα που έπληξε την Δυτική Αττική και η έντονη ανησυχία  για επιδείνωση της κακοκαιρίας, επιβάλλουν την συμμετοχή όλων των πολιτών στις προσπάθειες  της Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και των σωστικών συνεργείων για την αποκατάσταση των ζημιών.

Συστήθηκε σήμερα σε σώμα το νέο προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Μετά την ψηφοφορία που διεξήχθη το νέο Δ.Σ. έχει ως εξής:

Το σύστημα διαπλοκής που είχε στηθεί στη χώρα μας από το 2009 και μετά είχε συγκεκριμένη αποστολή και συγκεκριμένο στόχο. Την καθιέρωση μιας σύγχρονης φεουδαρχίας στην οικονομία και την κολιγοποίηση των Ελλήνων. Είναι ένα πλάνο άκρως νεοφιλελεύθερο που υποστηρίχθηκε με φανατισμό από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας, αλλά διακόπηκε πριν την ολοκλήρωσή του τον Γενάρη του 2015.

Με μια ακόμη εκλογική νίκη για την παράταξη ΔΑΚΜΜΕ ΤΑΞΙ – ΠΟΛΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ του Θύμιου Λυμπερόπουλου, ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί.

Σχέδιο Νόμου - Ρυθμίσεις Θεμάτων Μεταφορών (άρθρο 1-21)

14.00 μμ   ΕΩΣ 17.00 μμ  ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΥΝΕΔΡΩΝ

Μετά την συνεδρίαση της Επιτροπής Συνεδρίου (19/10/17) ανακοινώνονται τα κάτωθι :

Σε συνέχεια της συνέντευξης του Αντιπροέδρου ΝΔ κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στο ΑΠΕ και σε σχέση με τα όσα αναφέρει για την Τaxibeat, τους ταξιτζήδες, και την επίθεση στον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

Σε συνέχεια των ανήθικων επιθέσεων που δέχεται ο κλάδος των επαγγελματιών αυτοκινητιστών προκειμένου να βαφτιστεί καινοτομία μία διαδικτυακή εφαρμογή αυθαίρετου υπολογισμού κομίστρου και αξιολόγησης υπηρεσιών, θέτω το ακόλουθο θεμελιώδες ερώτημα:

Ακόμη περιμένουμε σε ποια σημεία πλήττονται οι νέες τεχνολογίες, η εξυπηρέτηση του πολίτη, οι καθαροί όροι και οι κανόνες, οι αξιόπιστοι έλεγχοι και η ίση μεταχείριση όλων.
Ευχαριστούμε την Εφημερίδα «Τα ΝΕΑ» για τις προτάσεις της.

Επτά χρόνια σιωπής είναι πάρα πολλά… Όσο συμπαγής κι αν είναι ένας κομματικός οργανισμός, όταν μολυνθεί και δεν αναζητά τρόπους ίασης, κάθαρσης και θεραπείας, τότε μοιραία έρχεται η φυσιολογική φθορά. Η Νέα Δημοκρατία είναι από χρόνια βαριά άρρωστη. Και αρνείται πεισματικά να θεραπευτεί.

Η ψηφιακή αγορά των υπηρεσιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μια πραγματικότητα, η οποία έχει διχάσει, όχι μόνο τον πολιτικό κόσμο αλλά και όσους ασχολούνται με το επιχειρείν και την οικονομία. Να ξεκαθαρίσουμε ότι η τεχνολογία είναι απαραίτητη για την εξέλιξη όλων των επαγγελμάτων και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα όπλα της ανθρωπότητας.

Η εσωστρέφεια την οποία υιοθέτησε η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, δεν είναι τίποτα άλλο από άμυνα για τα συσσωρευμένα λάθη της παράταξης από το 2009 και μετά.

Εν αναμονή του νομοσχεδίου που ετοίμασε το Υπουργείο Μεταφορών και αφορά την χρήση των εφαρμογών στις επιβατικές μεταφορές, είναι χρήσιμο να ξεκαθαριστούν κάποια πράγματα, που πολύ πιθανόν να αγνοεί το επιβατικό κοινό.

Το γεγονός ότι, ως άνθρωπος είμαι πολέμιος της παγκοσμιοποίησης και της αποδεδειγμένης διαπλοκής που τη συνοδεύει, δεν είναι μόνο προϊόν ιδεολογικής προσέγγισης, αλλά κυρίως ρεαλιστικής ανάγνωσης των καταστροφικών συνεπειών που έχει και για την εθνική μας οικονομία και για την εθνική μας κυριαρχία.

Θα περίμενε κανείς, ότι η διαφορά που χωρίζει τη Νέα Δημοκρατία από τον ΣΥΡΙΖΑ, θα μεγάλωνε ακόμη περισσότερο, τόσο από την βοήθεια συγκεκριμμένων ΜΜΕ που στηρίζουν την αντιπολίτευση και ΄΄διογκώνουν΄΄ την διαφορά, όσο και από την φθορά που έχει πάντα το κυβερνών κόμμα που ασκεί την εξουσία. Κι όμως, ακόμη κι αυτό το πλεονέκτημα η σημερινή ηγεσία της αντιπολίτευσης κατάφερε να το χάσει. Η διαφορά όχι μόνο δεν μεγαλώνει, αντίθετα η ψαλίδα της διαφοράς κλείνει και ο λόγος είναι προφανέστατος.

ΚΑΙΡΟΣ