fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Επ’ αυτοφώρω συνελήφθη από αστυνομικούς της Ασφαλείας ένας από τους νεαρούς που είχαν χτυπήσει μέσα σε λίγη ώρα τρία σταθμευμένα ταξί και Ι.Χ. αυτοκίνητα στις Σέρρες και είχαν αρπάξει ό,τι βρήκαν μπροστά τους. Όμως, ο δεύτερος πρόλαβε να το σκάσει και αναζητείται.

Ο σχετικός διαγωνισμός, ο οποίος αφορά σε αστικά λεωφορεία και ταξί, έχει ανακοινωθεί για τις 25 Σεπτεμβρίου, δηλαδή δύο ολόκληρες εβδομάδες αφότου θα έχουν αρχίσει τα μαθήματα. Γνωρίζοντας όμως τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσονται αυτοί οι διαγωνισμοί, εκτιμάται ότι θα περάσουν αρκετοί μήνες ακόμα έως ότου ολοκληρωθεί. Επομένως η μεταφορά των μαθητών παραμένει στον αέρα και θα πρέπει η περιφέρεια να λάβει σύντομα κάποιες αποφάσεις ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα.

Κατάργηση λοιπόν του τιμολογίου και καθιέρωση μιας νέας εποχής για τα ραδιοταξί;  Στις προσφορές λοιπόν  μπορούμε να εντάξουμε και κουπόνια για φτηνότερη πίτσα, οικονομικότερα σουβλάκια και δωρεάν καφέ σε κάθε διαδρομή. Ο ανταγωνισμός περνάει σε άλλο επίπεδο. Τα ραδιοταξί θα παίξουν μπάλα σε γήπεδο που δεν ξέρουν. Και θα πληρώσουν το τίμημα και μάλιστα πολύ ακριβά. Οι εταιρίες παροχής μεταφορικών υπηρεσιών μέσω ιντερνέτ βρήκαν συμμάχους εκεί που δεν το περίμεναν. Με την κατάργηση του τιμολογίου θα σύρουν τα ραδιοταξί και τους απλούς πολεμιστές σε ένα παιχνίδι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους. Σε ένα παιχνίδι που είναι το απόλυτο, το ακλόνητο φαβορί. Κι εμείς προσφέροντας φτηνή πίτσα και καφέ θα θεωρούμε ότι  νικήσαμε. Αυτό είναι το ραδιοταξί του μέλλοντος; Αυτό προτείνουν κάποιοι  συνάδελφοι από την επαρχία;

Γνωρίζετε  όλοι,  ότι στη Βουλή έχει κατατεθεί και συζητείται το νομοσχέδιο του ΥΜΕ το οποίο περιλαμβάνει σημαντικές ρυθμίσεις που αφορούν τον κλάδο.

Από αμέλεια στα νεανικά μου χρόνια έφτασα να συμπεριλαμβάνομαι στους ελάχιστους νεοέλληνες που δεν ξέρουν να οδηγούν. Αυτή η αδυναμία μου έχει στοιχίσει πολλά και σε πολλά. Μου έχει δώσει όμως τη δυνατότητα να κάνω πολλές γνωριμίες.

Με τις διατάξεις του Ν. 4152/2013 παρ. ΙΑ, όπως τροποποιήθηκαν με το άρθρο 2 του Ν. 4158/2013, δόθηκε η δυνατότητα ρύθμισης των οφειλόμενων ασφαλιστικών εισφορών.

Ανοικτή συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη για ενημέρωση σε θέματα του κλάδου μας. Πριν από αρκετές ημέρες το προεδρείο της Ομοσπονδίας κι εγώ προσωπικά δέχθηκα πρόσκληση από την συνδικαλιστική παράταξη της Θεσσαλονίκης ‘’Νέο Ξεκίνημα’’ προκειμένου να παραστούμε στην εκδήλωση που θα διοργανώσει κατά την διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης.

 Αριθμ. Α οικ. 39707/3690/2013 -ΦΕΚ – 2046 Β/22-8-2013
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. Α 5790/575/24-04-2009 (Β ́ 756) απόφασης «Καθορισμός κομίστρου για Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκίνητα», όπως τροποποιήθηκε με τις υπ’ αριθμ. Α οικ 17463/1654/22-04-2010 (Β ́ 566) και οικ Α 26853/2621/06-06-2013 (Β ́ 1505) όμοιές της.

 

Ήδη καταργήθηκε το ειδικό βιβλίο ταξί που είχε εκδοθεί από τον ΟΑΕΕ, ενώ η επιμόρφωση τεχνικού ασφαλείας θα συντελείται πλέον με ηλεκτρονική δήλωση των ιδιοκτητών ταξί στις οικείες καταστάσεις εργασίας.

Διάβασα με πολύ μεγάλη προσοχή την επιστολή που μου στείλατε και σας απαντώ στα ερωτήματά σας.

Το παιχνίδι των εντυπώσεων είναι για τους υπολογιστές. Όταν βρίσκεσαι απέναντι σε αυτούς που έχουν την εξουσία να αλλάξουν κάτι, πρέπει να έχεις επιχειρήματα, συγκεκριμένες θέσεις, τεκμηριωμένες προτάσεις. Με αυτά τα όπλα προσπαθούμε να πετύχουμε τους στόχους μας κι ας χάνουμε κάποιες φορές τις εντυπώσεις…

Οι φωνές απόγνωσης είναι πάρα πολλές από όλη την Ελλάδα. Δεν έχουμε την απαίτηση να μας κάνουν καμία χάρη.  Έχουμε όμως την απαίτηση να μας αντιμετωπίζουν ως ανθρώπους και όχι ως σκουπίδια. Γνωρίζουν πολύ καλά στην κυβέρνηση ότι ήταν αναμενόμενο να φτάσουμε σε αυτό το οριακό σημείο. Άρα ή δεν θέλουν ή δεν μπορούν να δώσουν λύση.

Συνάδελφοι, οφείλουμε όλοι να τηρούμε τη σειρά προτεραιότητας σε όποια πιάτσα κι αν βρισκόμαστε. Ο σεβασμός στο συνάδελφο πρέπει να είναι δεδομένος και να μην επιβάλλεται από τις αρχές. Όλοι έχουμε την ίδια ανάγκη για δουλειά.

ΣΧΕΤ.: 1. Ν. 4152/2013, άρθρο πρώτο, παρ. ΙΑ, υποπαρ. ΙΑ.1 (ΦΕΚ 107Α/9-5-2013).
2. Υπουργική Απόφαση αριθ.πρ. Β/7/15877/2914/23.5.2013 (ΦΕΚ1265Β/24-5-2013).

Έχοντας υπόψη: Τις διατάξεις των άρθρων 259 και 260 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α’) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».

Σε… πακέτο, το οποίο περιλαμβάνει 36 πιάτσες ταξί, νέες αλλά και επεκτάσεις υπαρχουσών, συμφώνησαν ο κεντρικός δήμος και το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», αν και το θέμα δεν έκλεισε, αφού πρέπει να δοθεί το πράσινο φως και υπηρεσιακά.

ΚΑΙΡΟΣ