Στο σύνολό τους είναι ζητήματα που έχουμε θέσει στον γενικό γραμματέα του υπουργείου κ. Νίκο Σταθόπουλο και για τα οποία δεν εκφράστηκαν ενστάσεις. Παρά το γεγονός ότι στην Αθήνα βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο (εκλογές του ΣΑΤΑ) εντούτοις νοιώθω την υποχρέωση να συνεχίσω να ενημερώνω με τον ίδιο ρυθμό τους συναδέλφους σε όλη την χώρα για τις συζητήσεις και τα αιτήματα μας στο υπουργείο Μεταφορών.
Το 2002 μετά από ιδεολογικές διαφωνίες και διαφορές όσον αφορά τον ρόλο , την δράση, την τακτική και την αποστολή του συνδικαλιστικού κινήματος , το καπέλωμα από την πολιτική δράση των κομμάτων αλλά και την αναξιοπιστία λόγων και έργων δημιουργήσαμε την ανεξάρτητη παράταξη ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ και ράδιο ταξί.
Πέρασαν δύο χρόνια από τις εκλογές που έγιναν το Μάη του 2011. Στα δύο χρόνια που μεσολάβησαν ο κλάδος μας δοκιμάστηκε αλλά κατάφερε να σταθεί όρθιος και στο τέλος να βγει νικητής από αυτή τη δοκιμασία. Σε κόντρα όσων μας ήθελαν επαγγελματικά νεκρούς ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ. Πετύχαμε να σταματήσουμε θεσμικά την απελευθέρωση του ταξί και συνεχίζουμε τη μάχη μας για να μην χάσουμε ούτε μια διαδρομή από το μεταφορικό μας έργο.
Πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα σύσκεψη στο υπουργείο Δημοσίας Τάξεως, στην οποία συμμετείχαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως Αθανάσιος Ανδρου-λάκος, ο Γενικός Γραμματέας του ΥΜΕ Νίκος Σταθόπουλος, εκπρόσωποι από το υπουργείο Ναυτιλίας, εκπρόσωποι της Ελληνικής Αστυνομίας, ο διοικητής της Τροχαίας Αθηνών και εκπρόσωποι του ΣΑΤΑ (Θύμιος Λυμπερόπουλος, Μάκης Κασιδιάρης, Βασίλης Μαραγκάκης).
Το 2002 μετά από ιδεολογικές διαφωνίες και διαφορές όσον αφορά τον ρόλο , την δράση, την τακτική και την αποστολή του συνδικαλιστικού κινήματος , το καπέλωμα από την πολιτική δράση των κομμάτων αλλά και την αναξιοπιστία λόγων και έργων δημιουργήσαμε την ανεξάρτητη παράταξη ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ και ράδιο ταξί.
Σε δύο μήνες περίπου έχουν προγραμματιστεί οι εκλογές του ΣΑΤΑ για την ανάδειξη νέα ς διοίκησης. Στην προεκλογική περίοδο συνηθίζεται το απερχόμενο προεδρείο να κατηγορείται για όσα έγιναν και για όσα δεν έγιναν. Ελπίζω αυτή τη φορά να ακούσουμε προτάσεις και συγκεκριμένο πλάνο δράσης και στόχων από τους υποψήφιους συνδυασμούς. Επαίσχυντες ανακοινώσεις από νεκροθάφτες του κλάδου –αυτούς που στην δεκαετία του 80 και του 90 μεσουρανούσαν στα συνδικαλιστικά πράγματα και κράτησαν στο σκοτάδι το ταξί- θα δούμε πολλές. Αυτή είναι η τακτική τους και με αυτή πορεύονται. Οι συνάδελφοι έχουν τοποθετηθεί εδώ και χρόνια σε τέτοιες ενέργειες. Τους έστειλαν στο περιθώριο αγνοώντας τη λάσπη τους.
Ας καταλάβουμε όλοι μας, ότι από το κύμα των αλλαγών που υφίστανται όλοι οι εργαζόμενοι επηρεάζεται κυρίως οικονομικά και η δική μας δουλειά. Γιατί, να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι η πτώση του τζίρου. Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω όλα τα υπόλοιπα ζητήματα, θεωρώ ότι εύκολα ή δύσκολα θα τα λύσουμε.
Η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου με επιστολή της προς τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. Ιωάννη Βρούτση, χαιρέτησε την ενεργοποίηση της Εθνικής Επιτροπής Απασχόλησης, γνωστοποίησε ενέργειές της σχετικά με το πάγωμα οφειλών και -ενόψει του νέου σχεδίου νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση-ζήτησε επίδομα ανεργίας για όλους τους εμπόρους που έχουν ανάγκη και όχι μόνο γι' αυτούς που έχουν κάνει οριστική διακοπή, ενώ επεσήμανε την απουσία του εμπορίου από το πρόγραμμα «Επιταγή Εισόδου».
Το υπουργείο Εσωτερικών ζήτησε από τις Περιφέρειες της χώρας στοιχεία που αφορούν το εκτιμώμενο κόστος για την μεταφορά μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τους Δήμους και τις Περιφέρειες, για το χρονικό διάστημα από 1-1-2013 έως 31-3-2013 &απολογιστικών στοιχείων κόστους μεταφοράς για το χρονικό διάστημα 1-9-2012 έως 31-12-2012.
Συνεργασία με τους Ιδιοκτήτες ταξί για διάφορα θέματα που τους απασχολούν είχε ο Δήμαρχος Ηρακλείου κ. Γιάννης Κουράκης. Οι ιδιοκτήτες ταξί εξέφρασαν στο Δήμαρχο την ικανοποίησή τους για την επίλυση των προβλημάτων με τις πιάτσες ταξί στην πόλη του Ηρακλείου και την καλή συνεργασία που έχουν, ενώ μετέφεραν στον κ. Κουράκη το αίτημά τους για ενοποίηση της έδρας των ταξί σε όλο το βόρειο παραλιακό μέτωπο του Νομού δηλαδή από το Δήμο Μαλεβιζίου μέχρι τη Χερσόνησο.