Μέχρι τώρα, ένα από τα κύρια μειονεκτήματα των αυτοκινήτων αυτών ήταν η μειωμένη απόδοσή τους. Χάρη στην υψηλή τεχνογνωσία της Volkswagen, το Passat TSI EcoFuel διαθέτει τον πρώτο κινητήρα φυσικού αερίου που συνδυάζει άμεσο ψεκασμό + διπλή υπερτροφοδότηση (Compressor & Turbo), προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις σε συνδυασμό με άριστη οικονομία χρήσης.
Οριστική λύση στην κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλεί κατά καιρούς η άναρχη στάθμευση των ταξί σε μη οριοθετημένους χώρους, έρχεται να δώσει το Δημοτικό Συμβούλιο Κηφισιάς. Ύστερα από συζητήσεις που έγιναν στο πλαίσιο των συνεδριάσεων του Τοπικού Συμβουλίου και παρουσία τόσο του δημάρχου Νίκου Χιωτάκη, όσο και του Θύμιου Λυμπερόπουλου, προέδρου του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, προτάθηκαν οι «πιάτσες» των ταξί στην Κηφισιά.
Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού που αναφέρεται στο αντικείμενο του θέματος, σας ενημερώνουμε ότι με την παράγραφο 3 του άρθρου 83 του ν.4070/2012 (Α’ 82) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ορίζεται ότι με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου καθορίζονται οι έδρες-διοικητικές μονάδες των Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων οι οποίες δύνανται να προκύπτουν μόνο από συνένωση υφιστάμενων όμορων εδρών εντός της ίδιας Περιφερειακής Ενότητας ή της διατήρησης των εδρών όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.3 άρθρου 83 του ίδιου νόμου.
Οι διατάξεις για το ταξί που υπάρχουν στο νέο νόμο του υπουργείου Μεταφορών που ψηφίστηκε πριν από λίγες ημέρες είναι προϊόν πολύμηνων διαπραγματεύσεων και συνεργασίας με τα στελέχη του ΥΜΕ. Στο σύνολό τους προστατεύουν το μεταφορικό μας έργο και βάζουν κανόνες σε μια δύσκολη και πολύπλοκη αγορά. Αυτή ήταν και η αρχική επιδίωξη της Ομοσπονδίας, η βελτίωση των Ν.4070 και 4093 και θεωρώ ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό το πετύχαμε. Ακόμη κι αν υπάρχουν ενστάσεις από κάποιους συναδέλφους για ορισμένα άρθρα του νομοσχεδίου αυτές δεν αλλοιώνουν το τελικό αποτέλεσμα, ότι δηλαδή είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και θα βοηθήσει ουσιαστικά τον κλάδο μας. Αυτός ο νόμος πολεμήθηκε από μια μικρή μειοψηφία συναδέλφων που αγνοώντας ακόμη και τους βασικούς κανόνες της ιεραρχίας, παρέκαμψαν την Ομοσπονδία και την επιθυμία της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων και λειτούργησαν με γνώμονα το δικό τους όφελος. Θεωρώ ότι προσέφεραν χέρι βοηθείας σε εταιρίες που δεν ανήκουν σε ταξιτζήδες και ελπίζω ότι αυτό έγινε από λάθος σκεπτικό και όχι σκόπιμα.
Η χρονική περίοδος που διανύουμε είναι τόσο δύσκολη που δικαιολογημένα δημιουργεί εκνευρισμό και κάποιες φορές μας απομακρύνει από την κοινή λογική. Οι περισσότεροι από μας φορτωμένοι και από την καθημερινή κούραση της δουλειάς θεωρούμε όλα τα κακώς κείμενα δημιουργήματα των άλλων. Όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι.
Πολλοί δεν γνωρίζουν την τεράστια σημασία της εθνικής μας επετείου. Tην 28η Οκτωβρίου του 1940 ο Ιταλός Πρέσβης Grachi έδωσε στον Έλληνα Πρωθυπουργό, Ιωάννη Μεταξά, τελεσίγραφο της Ιταλικής Κυβέρνησης που απαιτούσε την ελεύθερη διέλευση του Iταλικού στρατού από την Ελληνοαλβανική επικράτεια προκειμένου στη συνέχεια να καταλάβει κάποια στρατηγικά σημεία του ελλαδικού χώρου.
Στο προηγούμενο τεύχος της εφημερίδας μας είχαμε αναφέρει τις πιάτσες που δημιουργήθηκαν ή πρόκειται να δημιουργηθούν στους νέους σταθμούς του μετρό. Μιλούσα για τα αυτονόητα, αφού είναι υποχρέωση και ευθύνη όσων εμπλέκονται με την κατασκευή και τη λειτουργία του μετρό να φροντίσουν για σταθμούς στάθμευσης ταξί σε κάθε στάση. Είναι απαίτηση όχι μόνο των ταξιτζήδων για να κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους αλλά και του επιβατικού κοινού που δεν έχει κανένα λόγο να ταλαιπωρείται βγαίνοντας στο δρόμο να ψάχνει για ταξί.
Από εμάς εξαρτάται αν θα πρωταγωνιστήσουμε ή θα αφήσουμε ένα φιλέτο της δουλειάς μας να περάσει σε ξένα χέρια. Ο νόμος, το θεσμικό πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί, μας παρέχει τη δυνατότητα να είμαστε εμείς ‘’τα αφεντικά’’ στον τομέα της ειδικής μεταφοράς. Απαιτείται όμως ανοικτό μυαλό, αλλαγή νοοτροπίας και διάθεση από όλους μας να χρησιμοποιήσουμε σωστά τα όπλα που μας δίνονται.
1. Η περίπτωση δ’ της παρ. 5 του άρθρου 89 του ν. 4070/2012 (Α’ 82) αντικαθίσταται ως εξής: «δ) Τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ΤΑΞΙ που τίθενται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία πρέπει να είναι κατηγορίας EURO 5 ή EURO V ή και νεότερης τεχνολογίας. Μπορεί να είναι και μεταχειρισμένα της τελευταίας διετίας, του έτους θέσης σε κυκλοφορία μη συμπεριλαμβανομένου.»