fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Συνδικάτα ταξί από 28 διαφορετικές χώρες είναι έτοιμα να φτιάξουν το «δικό τους λόμπι»

Στο πλαίσιο των διεργασιών για την δημιουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ταξί, το ΣΑΤΑ σας προσκαλεί σε μία ανοιχτή συζήτηση προκειμένου να αναλυθεί το φιλόδοξο σχέδιο των ευρωπαϊκών συνδικάτων του κλάδου μας.

Όπως ανακοινώθηκε σήμερα το πρωί , η αντιπροσωπεία των ευρωπαϊκών συνδικάτων ταξί που θα συναντηθεί με την Επίτροπο Μεταφορών της Ε.Ε Αντίνα Βαλεάν την Πέμπτη το πρωί, αποτελείται από τους Ana Rita Silva (Πορτογαλία), Julio Sanz (Iσπανία), Karim Asnoun (Γαλλία), Θύμιος Λυμπερόπουλος (Ελλάδα).

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνάντηση μεταξύ του Υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου και του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου. Συζητήθηκαν ζητήματα που χρήζουν άμεσης νομοθετικής ρύθμισης καθώς και θέματα που αφορούν την συνεργασία με συναρμόδια υπουργεία. Ειδικότερα:

 

Στις 8 Σεπτεμβρίου ο κλάδος των ταξί δίνει ακόμα μια μεγάλη μάχη. Αυτή την φορά σε παγκόσμιο επίπεδο. Όσα αποκαλύφτηκαν για τα πεπραγμένα της Uber δεν ήταν άγνωστα σε μας. Ξέραμε πως λειτουργεί, ποιους χρησιμοποιεί και τι μεθόδους προκρίνει. Τώρα έμαθε και ο απλός πολίτης το μέγεθος της διαφθοράς που καλύπτει το τρίπτυχο Πολυεθνικές – Πολιτική – Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

 

 

Παρά το γεγονός ότι το ΣΑΤΑ ενημέρωσε όλες τις ελεγκτικές αρχές (και τα συναρμόδια υπουργεία ) και ζήτησε μόνιμη και αυστηρή επιτήρηση σε σημαντικούς σταθμούς της πόλης, εντούτοις τα φαινόμενα πειρατείας όχι μόνο δεν μειώθηκαν, αντιθέτως πολλαπλασιάστηκαν. Το αεροδρόμιο, το λιμάνι, το Μοναστηράκι, τα Πρακτορεία, έγιναν η γη της επαγγελίας για τους αετονύχηδες. Αστυνομία απούσα, κυβέρνηση αδιάφορη, είναι ό,τι ακριβώς χρειάζονται οι απατεώνες για να δρουν ανεξέλεγκτα και ανενόχλητα.

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει το Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας σήμερα στην Αττική η μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης είναι 1,89 ευρώ/λίτρο και του φυσικού αερίου 1,82 ευρώ. Ειδικά η αύξηση στο φυσικό αέριο είναι εξωπραγματική και δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στους συναδέλφους που έχουν οχήματα που κινούνται με CNG. Από την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία και το ξέσπασμα της ενεργειακής κρίσης κάθε ταξιτζής έχει καταβάλει τουλάχιστον 3.500 ευρώ περισσότερα (σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια) για καύσιμα, πληρώνοντας πανάκριβα την ενεργειακή κρίση.

Έχοντας ως προτεραιότητα την ομαλή λειτουργία των ταξί σε όλες τις πιάτσες της Αττικής αλλά και την παροχή των καλύτερων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, το ΣΑΤΑ προέβη στις εξής ενέργειες:

Πραγματοποιήθηκε χτες η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΑΤΑ με τα παρακάτω θέματα να αποτελούν τον κορμό της συζήτησης:

Μέσα σε λίγα χρόνια, οι ψηφιακές πλατφόρμες έχουν μεταμορφώσει πλήρως το εργατικό δίκαιο σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο. Έγγραφα που είδαν πρόσφατα το φως της δημοσιότητας, («Αρχεία Uber») καταδεικνύουν ότι η αμερικάνικη πολυεθνική παραβίασε ευρωπαϊκούς και εθνικούς κανονισμούς, ξεγέλασε τις ελεγκτικές αρχές και πίεζε πολιτικούς και κυβερνητικά στελέχη ώστε να την υποστηρίξουν. Αυτές οι παράνομες πρακτικές, επέτρεψαν στην Uber να επεκταθεί εύκολα και γρήγορα πατώντας πάνω στην εκμετάλλευση των οδηγών ταξί, έχοντας παράλληλα και κυβερνητική υποστήριξη.

Το ΣΑΤΑ ήταν το πρώτο που κατήγγειλε τις παράνομες πρακτικές της Uber, όταν η αμερικάνικη πολυεθνική μπήκε στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο του 2014. Σήμερα η διαρροή 124.000 απόρρητων εσωτερικών εγγράφων της εταιρείας στη βρετανική εφημερίδα Guardian αποδεικνύει ότι έγιναν σωρεία παράνομων ενεργειών σε όλο τον κόσμο. Η συμμετοχή κυβερνητικών παραγόντων, δημοσιογράφων και άλλων στελεχών κυβερνητικών υπηρεσιών βοήθησαν την εταιρία στην παγκόσμια ανάπτυξή της πάντα εις βάρος των ταξί.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ αλλά και οι δυνατότητες στήριξης από την Περιφέρεια βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ κ. Θ. Λυμπερόπουλου και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδικάτου.

Παρατείνεται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2022 η προθεσμία για την αντικατάσταση ΕΔΧ – ΤΑΞΙ οχήματος με καινούργια οχήματα, για τις περιπτώσεις των αυτοκινήτων ΤΑΞΙ που θα έπρεπε να έχουν αντικατασταθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021, με Εγκύκλιο του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Η παράταση συνεπάγεται τη δυνατότητα κυκλοφορίας και τεχνικού ελέγχου των υπαρχόντων οχημάτων έως την παραπάνω ημερομηνία και χορηγείται υπό τις εξής προϋποθέσεις:

Μετά την επικοινωνία του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου με τον Διευθυντή Εμπορικών Υπηρεσιών & Λειτουργίας Αεροσταθμού Θεόδωρου Άγγλου οριστικοποιήθηκαν-με επιστολή προς το ΣΑΤΑ- τα εξής:

Σε επικοινωνία που είχε πριν από λίγο ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος με το Υπουργείο Μεταφορών, έγινε γνωστό ότι:

Ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι, από την Παρασκευή 24.6.2022 το πρωΐ θα μπορούν να προσέρχονται στα εργαστήρια ταξιμέτρων, ώστε να ενσωματώσουν την αναπροσαρμογή του καινούριου τιμοκαταλόγου στο ταξίμετρό τους.

«ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος» 
Σελίδα 1 από 51

ΚΑΙΡΟΣ